Nyt olen kirjautunut tänne enkä tiedä mitä kirjoitan. En tiedä pitäisikö kirjoittaa virheetöntä suomea vai pitäisikö yrittää olla "katu-uskottava", vaikka tuskin sillä on merkitystä. Ei musta taida olla tähän, yritän vaan kirjottaa kaiken minkä saan siirrettyä aivoista käsiini.

 

tyhjäää

Ehkä mun pitäis kirjottaa jotain itsestäni, mutta ketä kiinnostaa? Niin. Ehkä mun pitäis kirjottaa niistä jotka on eksyny lukemaan tätä tekstiä näinkin pitkälle. Ehkä ei kuitenkaan. Mun pitäis jättää nää välikommentit pois. Se ei ole kiva lukijalle. Palataanmpa takaisin minuun. MINÄMINÄMINÄ on kielletty aihe seurapiireissä, koska ketään ei oikeesti kiinnosta, jos haluaa olla kiinnostava ihminen täytyy olla kiinnostunut muista. Niinpä siinä kaikki mitä tiedän sosiaalisista ihmisistä, sillä mä oon varsin epäsosiaalinen ihminen. Tämä epäsosiaalisuus on tuottanut paljon tuskaa ja epäilemättä tulee myös tuottamaan sitä vastaisuudessakin.

tässä vaiheessa arvoisa lukija varmasti huomaa että olen varsin nuori monestakin syystä, jotka ovat sen verran ilmeisiä etten jaksa niitä tässä luetella. Lisäksi huomaat varmasti kuinka epätoivoisesti puhun mahdollisista lukijoista. Tulkitsen tässä olevan valtavaa halua ja toivoa että joku ehkä ajattelisi lukea tätä. Ei vittu. anteeksi. Laihaa tekstiä, mutta jos jatkan tämän kirjoittamista ehkä kirjoitustaitoni kasvaa enkä tuntisi saaista häpeää teksteistäni. Nyt lopetan ehkä joku toinen päivä taas lisää

   vuodatusta