Mulla on ihan hirveesti kirjotettavaa. Mutta mulla ei ole sanoja keroa niitä. Tiedän että pää on haljeta kaikesta asiasta, mitä en ole vielä päässyt purkaamaan. No aloitetaan jostain

Päällimäisenä on ilmeisesti tää mun seksuaali identiteetin etsintä Olenko lesbo, bi vaiko hetero? No niin kaikkihan ajattelee että kai jokainen itselleen rehellinen sen tietää. Olen nyt alkanut kuulostella itseäni ja tunnen itseni bi-seksuaaliksi. MUTTA en tiedä valehtelenko itsellein. Olen nimittäin aika lailla valtavirran mukana ajautuvaa tyyppiä ja nykyäänhän lesbous on jopa ns. muotia. Ja vaikutteita on miljoonia tv:stä, kaikkialta. En tiedä olenko aito. Aitous on muissakin asioissa hämärän peitossa itseltäni. Totuus ja rehellisyys on tärkeää, ainakin tälle tyttöselle.

Seksuaalisuuntautumiseeni liittyen, on tämä ihastus, josta aikaisemmin olen maininnut. Ihana tyttö, johon olen ihstunut. Niin luulen. Jos en olekkaan? Jos kaikki onkin mieleni hämäystä?Lisäksi välimme ovat jäätyneet kerrottuani tunteistani. Jutellessamme netissä hän vaikutti siltä kuin olisi tuntenut vastakaikua. Keskustelut muuttuivat jopa hyvinkin intohimoisiksi, mutta todellisessa elämässä. Emme edes keskustele kunnolla. En tiedä johtuuko etääntyminen keskusteluistamme, tunnustuksestani vai yksinkertaisesti siitä ettemme ole enää olleet pitkään aikaan kahden ystavinä.

Olen pääsemässä siitä yli, niin kuin aikaisemmistakin ihastuksistani.

Haluan takaisin Pariisiin, täällä kotona arki seuraa kantapäillä vaikka onkin lomaa.

Menen nukkumaan tai sitten en, mutta lopetan kirjottamisen tältä päivältä.